Gyermekember

Ötletek, tanácsok hogyan tegyük boldoggá, kiegyensúlyozottá gyermekünket. Közös játékok, programok, foglalkozások, amivel fejleszthetjük gyermekünket.

Friss topikok

  • móka81: @fogdakezem: Köszönöm szépen! (2012.11.17. 20:46) Okosodjunk ősszel is!
  • PraktikásMaimoni: Kedves blogszerző, meghívót szeretnénk küldeni egy rendezvényre, de nem találtunk az oldalon e-mai... (2012.08.31. 10:41) A "Mi hiányzik?" játék
  • Trimcsek: A nem veszek tudomást a hisztijéröl és tovább állok vált be eddig a legjobban. Igaz,hogy akkor meg... (2012.05.14. 08:53) Hogyan kezeljük a kisgyerek érzelmi kitöréseit?
  • Trimcsek: Szia Ancsi! Az biztos,hogy nagyon nehéz egy ilyen szituációt kezelni és az ember elég sokat pironk... (2012.05.14. 08:48) Enyém!
  • pelorata: Teljesen igaz, az én lányom 2-3 nap alatt lett teljesen szobatiszta, igaz, az ágytisztaság csak fé... (2012.04.21. 19:35) Pápá pelus

Adventi kalendárium

2012.11.21. 13:06 - móka81

Címkék: kreatív gyerek advent papír saját kezűleg

Napról-napra közeledünk karácsonyhoz, ezért nem halogattam tovább az adventi kalendárium elkészítését, lassan kifutok az időből :) Idén gyermekemmel közösen készítettük el. Nagyon jó móka volt. Amíg én a kis papírdarabkákat hajtogattam össze, ő addig a karácsonyfát festette ki, a munkamegosztás jól működött, gyorsan elkészült a kalendárium.

Ami az elkészítéshez kell:

  • kartonlap
  • hurkapálcák
  • cellux
  • zöld színű tempera
  • négyzet alakú papírlapok, origami papír
  • olló
  • ragasztó
  • toll


Elkészítés:

Mivel nem volt elég nagy kartonlapunk, ezért kettőt összeragasztottunk. A kartonlapok hátuljára hurkapálcákat rögzítettem, hogy a majd elkészült adventi kalendárium a falon egyenesen megálljon.

Ezután felrajzoltam a kartonlapra a  fenyőfát (ami egy hatalmas háromszög lett, így egyszerűbb volt Annának kifesteni)

adventi kalendárium1.jpg

 

Amíg Anna a festéssel bíbelődött, én origami papírokat daraboltam 4 egyforma részre, és kis borítékokat hajtogattam belőlük. Mikor a hajtogatással végeztem, megszámoztam őket és a legfelső csücsök felső részét lehajtva egy-egy kreatív foglalkozást jegyeztem fel. Így decemberben minden napra lesz egy kis elfoglaltságunk karácsonyig :)

papírhajtás.jpg

Majd elfelejtettem, hogy a háromszög két egymásra hajtott csücskét ragasztóval is rögzítettem, hogy ne nyíljon szét. Végül 24 darab kis papírt hajtogattam össze, jó nagy kupac lett belőlük:

papirok.jpg

Nem volt más hátra, mint a borítékok felragasztása a fára:

adventi kalendarium2.jpg

Végül egy kis hópasztát is kentem a karácsonyfa köré ,és az adventi naptár hátuljára egy kis kenderzsinórt rögzítettünk celluxszal, ami segítségével a falra is fel tudtuk akasztani.

Adventi kalendárium2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekember.blog.hu/api/trackback/id/tr104916685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása