Gyermekember

Ötletek, tanácsok hogyan tegyük boldoggá, kiegyensúlyozottá gyermekünket. Közös játékok, programok, foglalkozások, amivel fejleszthetjük gyermekünket.

Friss topikok

  • móka81: @fogdakezem: Köszönöm szépen! (2012.11.17. 20:46) Okosodjunk ősszel is!
  • PraktikásMaimoni: Kedves blogszerző, meghívót szeretnénk küldeni egy rendezvényre, de nem találtunk az oldalon e-mai... (2012.08.31. 10:41) A "Mi hiányzik?" játék
  • Trimcsek: A nem veszek tudomást a hisztijéröl és tovább állok vált be eddig a legjobban. Igaz,hogy akkor meg... (2012.05.14. 08:53) Hogyan kezeljük a kisgyerek érzelmi kitöréseit?
  • Trimcsek: Szia Ancsi! Az biztos,hogy nagyon nehéz egy ilyen szituációt kezelni és az ember elég sokat pironk... (2012.05.14. 08:48) Enyém!
  • pelorata: Teljesen igaz, az én lányom 2-3 nap alatt lett teljesen szobatiszta, igaz, az ágytisztaság csak fé... (2012.04.21. 19:35) Pápá pelus

Ajándékozzunk sógyurmából készült kéz- és láblenyomatot nagyszülőknek

2012.10.16. 07:10 - móka81

Mint már említettem az előző bejegyzésben a hétvégén szülinapok hada volt nálunk. A sógornőmnek készített ajándék után most a nagyszülőknek készült mesterművünket szeretném bemutatni nektek.

Igazából már sokszor megfordult a fejemben, hogy készíteni kellene Anna kezéről és lábáról lenyomatot, hogy megmaradjon emlékbe, de sose került rá sor. Most azonban végre sikerült összehozni a dolgot.

A következő só-liszt gyurma receptet használtam:

  • 3 csésze finomliszt
  • 1 csésze só
  • 1 csésze langyos víz
  • 1 evőkanál glicerin

Az általam eddig készített só-liszt gyurmákban eddig nem volt glicerin, de most ezt a variációt is kipróbáltam. Nekem egy kicsit keményebb lett, mint a megszokott só-liszt gyurma, így a lenyomatot is nehezebb volt megcsinálni, lehet, hogy jobban jártam volna a megszokott recepttel, de a végeredmény azért jó lett. A lenyomatok elkészítése után érdemes egy lyukat is nyomni a gyurmába , ha az a célunk, hogy száradás után esetleg a falra akasztjuk.

kézlábkész_1.jpg

A lenyomatok elkészítése már néhány hete megtörtént, mert nem égettem ki őket, hanem hagytam hadd száradjanak ki.

Miután kiszáradtak, nekiláttunk a festésnek :)

Anna ebben is próbált volna segíteni, de igazából én voltam a festőművész, ő csak a színeket választotta ki. Miközben én a kéz- és láblenyomatokat festegettem, ő kapott néhány gyurmamaradékot, amit örömmel festegetett.

A lenyomatokat akril festékkel festettem le.

kézlábkész1_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekember.blog.hu/api/trackback/id/tr784834892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása