Gyermekember

Ötletek, tanácsok hogyan tegyük boldoggá, kiegyensúlyozottá gyermekünket. Közös játékok, programok, foglalkozások, amivel fejleszthetjük gyermekünket.

Friss topikok

  • móka81: @fogdakezem: Köszönöm szépen! (2012.11.17. 20:46) Okosodjunk ősszel is!
  • PraktikásMaimoni: Kedves blogszerző, meghívót szeretnénk küldeni egy rendezvényre, de nem találtunk az oldalon e-mai... (2012.08.31. 10:41) A "Mi hiányzik?" játék
  • Trimcsek: A nem veszek tudomást a hisztijéröl és tovább állok vált be eddig a legjobban. Igaz,hogy akkor meg... (2012.05.14. 08:53) Hogyan kezeljük a kisgyerek érzelmi kitöréseit?
  • Trimcsek: Szia Ancsi! Az biztos,hogy nagyon nehéz egy ilyen szituációt kezelni és az ember elég sokat pironk... (2012.05.14. 08:48) Enyém!
  • pelorata: Teljesen igaz, az én lányom 2-3 nap alatt lett teljesen szobatiszta, igaz, az ágytisztaság csak fé... (2012.04.21. 19:35) Pápá pelus

Almahabos torta

2012.10.18. 16:33 - móka81

Címkék: torta recept

Tartozom nektek még egy torta recepttel :)

A hétvégi születésnapi kavalkádra készítettem kettőt is, de a Mennyei csokitorta (eredetileg a Halálos csokitorta) receptjét már leírtam egyszer, így most csak ennek a könnyű almás tortának az elkészítését osztom meg veletek.

A tortaimádó oldalán találtam ezt a receptet, ami nagyon kapóra jött, mert sütés nélkül el lehet készíteni és történetesen itthon rengeteg almánk volt, így bele is vágtam :)

Hozzávalók:

  • kb. 80 dkg megtisztított alma
  • 10 dkg cukor (én mézet használtam)
  • 2 dl fehérbor
  • 2 kiskanál fahéj
  • 1 dl víz
  • 25g (egy csomag) zselatin
  • babapiskóta (20-25 db)
  • 5 dl habtejszín

Elkészítés:

Az almát megtisztítjuk és összedaraboljuk, majd feltesszük főni a mézzel és a fehérborral együtt.

Amikor megfőtt, fahéjjal ízesítjük, turmixgéppel pépesítjük, és félretesszük hűlni.

A zselatint elkeverjük a vízzel, és felmelegítjük, hogy elolvadjon, de ne forraljuk.

Amikor az almapép már kihűlt, akkor adjuk hozzá a zselatint, de úgy, hogy előbb 1-2 kanál almapépet keverünk a zselatinhoz, majd ezután öntjük bele a pépbe.

A habtejszínt kemény habbá verjük, és összekeverjük az almapéppel.

Egy 26 cm-es tortaforma alját kirakjuk babapiskótával (én előtte tejbe mártogattam őket), erre teszünk egy réteg almahabot, majd megint babapiskóta és végül a maradék almahab.

Hűtőbe kell tenni másnapig.

A tetejét fahéjjal megszórhatjuk tálalás előtt.

almazselatintorta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekember.blog.hu/api/trackback/id/tr344856336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása